(....اللهم غیر سوء حالنا به حسن حالک.... ) فروردین 90 - میم مثل مغنیه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میم مثل مغنیه
قالب وبلاگ

خواهر "مغنیه" می گوید: مادرم حدود 5 ماه پیش خواب دید در یک مراسم عزاداری، عماد کوله ای پر از مهمات در دست دارد . از وی پرسید با این بسته به کجا می رود؛عماد جواب داد: عازم مصرم . برای پیروزی جوانان به قاهره می روم.

 زینب فائز مغنیه میگوید: من و خانوده ام در راستای مصالح حزب الله به رهبری سیدحسن نصرالله و در مسیر ولایت فقیه در سایه ولی امر مسلمین آیت الله سید علی خامنه ای قرار داریم؛ من فرزند انقلاب اسلامی هستم که امام خمینی(ره) آن را بر پایه نهضت حسینی بنیان گذاری کرد      

  صفحات زندگی کوتاه شهید حاج عماد مغنیه پر ازحماسه و ایثار است، گرچه کمتر کسی به همه این صفحات دسترسی دارد اما درعظمت این شهید بزرگور همین بس که به گفته مادرش امام خمینی (ره) او را فرزند خود نامیدند و رهبرمعظم انقلاب آرزوکردند در قیامت از شفاعت این شهید بهره مند شوند
"
زینب فایز مغنیه" خواهر شهید عماد مغنیه در این گفت و گو ،وعده سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را یاد آور می شود و می گوید :زوال و نابودی رژیم صهیونیستی به دست رزمندگان مقاومت بهترین و مناسب ترین پاسخ به عملیات ناجوانمردانه ترور عماد است.
وی ضمن تاکید بر ادامه راه حسینی برادرش به رهبری سید "حسن نصرالله" با اشاره به ویژگی های اخلاقی حاج عماد افزود: عماد نه تنها یک برادر بلکه برای همه ما یک پشتبان بود و شهادت او شوک بزرگی را بعد از شهادت دو برادر دیگرم به همه ما وارد کرد ولی باید گفت که او با شهادتش به آن چیزی که می خواست رسید و عزت و کرامت را به دست آورد لذا از این لحاظ شهادت وی برای ما خسارت به حساب نمی آید.
خواهر این شهید ادامه داد: هنوز هم خیلی ها هستند که نسبت به درجه و رتبه هایی که برادرم در سطح جهادی، معنوی و حتی شهادت کسب کرده، غبطه می خورند؛ او هیبت خاصی داشت و ما نسبت به او احساس افتخار و عزت می کردیم.
زینب مغنیه پیرامون ارتباط با برادرش گفت: ما به عنوان خواهر و برادر رابطه خوبی با هم داشتیم؛ علی رغم تفاوت سنی بیست و یک ساله ما براستی با شهادت وی گرانبها ترین شخص در زندگی ام را از دست دادم. من یک قهرمان،یک رهبر، یک برادر و همه عشق و محبت خود را با رفتن عماد از دست رفته دیدم اما این مرحله را با توجه به صحنه کربلا و ایثارگری های اهل بیت و نیز با توجه به درجه عالی برادرم نزد خدای متعال و جایگاهش نزد رزمندگان مقاومت سپری می کنم.
زینب مغینه در ادامه مصاحبه خود در رابطه با زندگی سخت و امنیتی برادرش و اثر آن بر زندگی خانوادگی تصریح کرد: قبل از شهادت او ما همیشه از معرفی خود پرهیز می کردیم و عده بسیار کمی اطلاع داشتند که من خواهر عماد مغنیه هستم ولی امروز همه از این امر آگاه هستند. ما در دوران حیات عماد برای حفظ جان او از رابطه خویشاوندی با کسی سخن نمی گفتیم ولی امروز با کمال افتخار می گویم که من خواهر سه شهید فؤاد، جهاد و عماد مغنیه و تمامی شهیدان مقاومت اسلامی هستم.

 وی در پایان با اظهار تعجگفته برخی که خواهان انجام عملیات انتقام جویانه فوری به تلافی ترور برادرش هستند، گفت: دشمن صهیونیستی به خوبی می داند که وجودش در سرزمین فلسطین به دست رزمندگان مقاومت که عماد آنها را تربیت کرده و آموزش داده، کوتاه و رو به زوال و فنا است و این بهترین انتقام برای ما خواهد بود.  



برچسب‌ها:
[ یکشنبه 90/1/28 ] [ 10:10 صبح ] [ میم مثل مغنیه ] [ نظر ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شاید اگر آن روز که گل آدم را می بستند خودش می دانست که نوادگانش به کجا خواهند رسید بیش از این ها به خودش افتخار می کرد.

روزی که برای اولین بار نغمه ی زیبای الله اکبر را در گوشش طنین انداز کردند شاید حتی بارقه ای ازاین امید الهی در دلش سوسو نمیزد ، اما برای آن ها که دیدند فرزندان خمینی را که میدویدند به سوی خدا و میشتافتند به سوی شهادت سخت نیست باور اینکه ، میشود خدایی شد و خدایی ماند.

 

 

برای من به عنوان یک رهگذر ، در گذر از سادگی ها و خاک آلودگی های سرزمین های جنوبی ، هیچ چیز به اندازه ی عمق نگاه و ارادت مردانی که سختی زندگی دراین شرایط رابر خود هموار کرده اند،زیبا نیست.

شاید از روی کنجکاوی یا شاید از روی ارادت انتهای نوروز را با اردوهای راهیان نور مناطق جنوبی خوزستان همراه شدو در تجربه ای عجیب و احیاناً تکرار نشدنی.

در عبور برای دیدن باغ های شقایقی چون طلائیه ، شلمچه ، فکه و...به سرزمین هایی رسیدم که حتی اگر در شهر میشد پا روی خون شهدا گذاشت در آنجا به خاطر هماوردی خاک با خون و گوشت و پیکر شهیدان نمی توان از آن دوری کرد.

 

یادش بخیر



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 90/1/18 ] [ 5:43 عصر ] [ میم مثل مغنیه ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ
لینک دوستان
برچسب‌ ها
امکانات وب


ایران رمان